بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره

بهار زندگیم

راه رفتن بهار

1394/4/10 1:36
نویسنده : مامان بهار
106 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونید چه لذتی داره ... چه تماشایی داره ... هرچی نگاش میکنم سییییر نمیشم دلم میخواد بخورمشششش خیییییییلی نااااااز راه میره خییییلی خوشگل راه میره هااااقلبقلبقلب

کاش میشد ازتمام لحظه لحظه های این روزای قشنگ فیلم گرفت میترسم یادم بره همه ی این صحنه ها...

وقتی پیرهن میپوشه و با پیرهن راه میره دیگه چقد خوردنی میشه... همش منتظر بودم زودی راه بره که پیرهناشو تنش کنم با پیرهن راه بره وااااای خدا هرچی از قشنگیه این روزا بگم بازم کمه ...

الان یه 20 روزی میشه تقریبا که بهار راه میره و روز به روز هم پیشرفت میکنه و راه رفتنش روون تر میشه واسش ... دیگه خیییلی کم گاگله میکنه همش دلش میخواد راه بره از صبح که بیدار میشه راه میره همش قربون پاهای کوشولوش برمممم . منم شبا پاشو چرب میکنم و ماساژ میدم که خستگیش در بره جیگرمممماچماچماچ

پسندها (2)

نظرات (1)

همراه رایانه
10 تیر 94 11:31
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir