بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره

بهار زندگیم

شب قدر

1394/4/17 4:00
نویسنده : مامان بهار
74 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب بیست و یکم ماه رمضانه و الانم سحره و من منتظرم اذان صبح رو بگن ....

فقط اومدم بگم برا بهارم بهترین هارو آرزو دارم . دلم میخواد بهترینها براش رقم بخوره و سرنوشتش به بهترین شکل ممکن نوشته بشه ... 

بهار، بانوی بهاریه من باید بهترین جایگاه رو پیش خدا داشته باشه . خدایا خودت پناه دخترم باش خودت یار و همراهش باش ...بهار من ظریف تر از برگ گله خودت مواظب این گل خوشگلت باش ... 

آمیییین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی دخمل بلا
17 تیر 94 4:09
بی علی اصل عبادت باطل است / بی علی هر کس بمیرد جاهل است / بی علی تقوا گلی بی رنگ و بوست / بندگی همچون نماز بی وضوست .... ایام سوگواری و شهادت امیر مؤمنان , حضرت حد تسلیت باد ... ............... شب قدر است و طی شد نامه هجر / سلام فیه حتی مطلع الفجر . . . ..... من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم , و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ... التماس دعای مخصوص دارم در این شبهای خاص و نورانی و عزیز