بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

بهار زندگیم

ویالون یا سنتور؟!

1399/4/14 1:33
نویسنده : مامان بهار
136 بازدید
اشتراک گذاری

وضعیت کرونا داره روز بروز وخیم تر میشه و یه عده همچنان بیخیالی طی میکنن 🤕

اکثریت مردم تو خیابونا با ماسک رفت و آمد میکنن ولی خب خیلیا هستن که خیییلی خوشحال میرن پارک میرن تو جمعیت میرن سفر میرن عروسی وای همین دیروز تو خیابون فقط چهار تا ماشین عروس دیدم و تو دلم میگفتم خدا کنه کسی تو عروسیشون کرونا نگیره که عروسیشون تبدیل به یه خاطره تلخ بشه 😐

بعد از یکهفته خونه نشینی و بیکاری و دپرسی گفتم با بهار یسر بریم آموزشگاه موسیقی (البته با رعایت پروتکل معروف 🤭) که بالاخره بهار سازشو انتخاب کنه ...

خب از اونجایی که خیلی وقته اینجا نبودم لازمه بگم بهارم رو از فروردین 97 دقیقا حوالی روزای تولدش تو دوره ارف ثبت نام کردم که موسیقس ر شروع کنه و حدودا یک سال و نیم طول کشید شهریور 98 دورشو تموم کرد بلز و فلوت و تبلک و آموزش نتهای مقدماتی رو یاد گرفت و خیلی دوره خوبی رو تجربه کرد و بشدت هم علاقه داره ادامه بده ... دیگه تموم شدن دوره خورد به اول مهر و شروع پیش دبستانی منم گفتم فعلا خسته نشه بره یه مدت پیش دبستانی تا تصمیم بگیریم چه سازی انتخاب کنه و بره ... دیگه کرونا اومد و اینم حال و روز الانمون شدیم خونه نشین و افسرده😖

خلاصه دیروز یهو پاشدیم و رفتیم آموزشگاه واسه مشاوره انتخاب ساز که تو دوتا کلاس ویالون و سنتور بهار رو بردم با صدای ساز و خود ساز آشنا بشه و ببینه چون تو انتخاب این دو تا موندیم هر چند خودم دوست دارم ویالون بره ولی خب بازم انتخاب نهایی با خودشه و نمیخوام بهش سخت بگذره تو روزایی که میره کلاس و یه سازی بره که بقول خودش صداش خییییلی قسنگ باسه و بسه آهنگای خییییلی قسنگ بزنم😂

در آخر هم گفت صدای سنتور خوشگلتر بوده 🙄 دیگه ببینیم چی میشه ...

بعدم یکم دور دور کردیم و خوش گذروندیم و اومدیم خونه 😇 (تو ماشینی البته ، و با صرف کیک بستنی و هات داگ تنوری😎)

پسندها (3)

نظرات (0)