بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

بهار زندگیم

یه مامان پر مشغله!

1394/12/24 3:18
نویسنده : مامان بهار
63 بازدید
اشتراک گذاری

داشتن یه مامان پر مشغله این بدی هارو داره دیگه که دیر دیر بیاد خاطرات دخترشو ثبت کنهناراحت

خیلی شرمنده ی دخترکم شدم ولی دسته خودم نیست خیلی ناخواسته و یهویی اونقدر گرفتار کار شدم که از همه علاقه هام دست کشیدم خیلیم از این بابت ناراحتم  مثلا امسال ارشد ثبت نام کردم و قرار بود بشینم درسمو بخونم دریغ از یه ورق خوندن ... از طرفیم اونقدر به کارم وابسته شدم که نمیتونم ازش دست بکشم تازه دلم میخواد گسترده ترش کنم با کارای جدیدتر کلی ایده دارم تو ذهنم برا سال آینده ایشالا ... 

بریم سراغ دخترکم نفسم عشقم ... دیگه چیزی به دوسالگیش نمونده ولی هنوز حرف نمیزنه برامون ... تا حالا فقط چندتا کلمه میتونه بگه ماما، بابا، دایی، ده ده ، ( تازگیها هم به آراد میگه آدی ) به عمه هم میگه امعه ... خییییلی کمه نمیدونم باید نگران بشم یا بازم صبر کنم 

یکماهه پیش دسته جمعی رفتیم قشم خیلی خوش گذشت هرچند برگشتیم تو دلمون دراومد با سرماخوردگی سختی که همه گرفتارش شدیم ... 

بهارم داره بزرگ میشه هرچند که هنوز حرف نمیزنه ولی کلی خانوم شده دخملکم 

پسندها (1)

نظرات (0)