بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره

بهار زندگیم

خسته تر از همیشه

1394/5/22 0:16
نویسنده : مامان بهار
225 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا آخرای ماه رمضون بود که کامپیوتر خراب شد و هنوزم در همون حال باقیه ! واسه همین من نتونستم بیام و اینجارو آپ کنم و عکسای دخترمو بزارمناراحت

الانم دارم با گوشیم تایپ میکنم بهارم کنارم خوابیده داره نگاه میکنه قربونش برم ...  

ماه رمضون امسال دایی محمدامینه بهار پیشمون بود کلا ... خوب بود تنها نبودیم . 

خیییلی خستم خیییییلی احساس خستگی میکنم بهار 

شاید تو پست بعدی تونستم یچیزایی در مورد اتفاقات این روزام بنویسم ... 

مهمتر از همه چیز و همه کس بهارمه جون دلمه نفسمه ... هفته پیش همه زندگیمو جونمو مدیون بهارم شدم ...

قربونش برم الان یه ده روزی میشه که دوتا دندونای بالاییش دراومده همونایی که کنار دندون بزرگاست یعنی الان خوشگل مامان چهارتا دندون داره دوتا دندون جلوییشم بیشتر دراومده دیگه قشنگ پیداست سفیییید و خوشگل...از پایینیا هم یدونه کنار دندون سمت چپش دراومده . این اولین دندونه که تکی دراومده . همه دندوناش جفتی باهم دراومده بودن . دوتا پایینیا . دوتا بالاییا . و دوتا کنار بالاییا ... 

دندونای خوشگلت مبااااارک نفس مامان قلبماچ

هنوزم مثله قبل خوشگل میرقصه دخترم. با آهنگ تبلیغ پیرمرد مهربون خیییلی قشنگ میرقصه و تبلیغ پوشک بارلی . عااااشق این دوتا تبلیغه. 

راه رفتن رو خییییلی دوست داره همش تو خونه راه میره . بیرونم خیییلی دوست داره راه بره تو پیاده روها پاساژا پارکا بزاریش کلا میخواد راه بره  خنده قربونه پاهای نااازش برم من جیگرم

پسندها (1)

نظرات (2)

همراه رایانه
22 مرداد 94 8:43
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مدیر سایت نی نی عکس
14 شهریور 94 14:12
سلام خوشحال میشیم عکس کوچولوتونو برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه در ضمن برای مامانای خوب و نویسنده کشورمون یه مسابقه داریم به اسم مادران با تجربه که تجربیات مادریتونو برامون ارسال کنید و جایزه بگیرید . اطلاعات بیشتر در لینک زیر http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobe ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون